Oprogramowanie do obsługi klienta

Oprogramowanie do obsługi klienta

Oprogramowanie do obsługi klienta

XXI wiek to wręcz synonim gwałtownego rozwoju technologicznego, a co za tym idzie, zmiany charakteru pracy wielu przedsiębiorstw – proces digitalizacji zmusił wszystkich do zmiany struktury organizacji dokumentów, kanału komunikacji czy sposobu reklamowania świadczonych usług. Z czasem, na skutek konkurencji na rynku, zwiększył się wachlarz standardowych kompetencji, a za tym również ilość oprogramowania potrzebna do pełnienia tych świadczeń.

Z rozwiązaniem problemu chaosu w narzędziach przychodzi firma Freshworks, oferując produkty all-in-one do wdrożenia w obszarach takich jak obsługa klienta, sprzedaż, marketing czy też helpdesk IT. Poniżej przedstawiamy szczegółową odpowiedź na pytanie:

Co to jest Freshworks?

Freshworks

Freshworks to dostawca oprogramowania SaaS, które mają za zadanie ułatwić wykonywanie procesów w przedsiębiorstwach. 



Co to jest Freshdesk?

Co to jest Freshdesk?

WYSOKA
 ELASTYCZNOŚĆ

ŁATWA
 DOSTĘPNOŚĆ

INTUICYJNOŚĆ

Dzięki wyżej wymienionym cechom system jest przyjazny dla klientów, łatwy do opanowania dla agentów i administratorów oraz dostarcza niezbędne KPI dla menedżerów oraz sprawdzi się w przedsiębiorstwach każdego rozmiaru. 

Freshdesk to kompleksowe rozwiązanie do obsługi klientów które za pomocą wykorzystania automatyzacji i sztucznej inteligencji pozwala na zniwelowanie kosztów w tym obszarze do minimum. Skorzystanie z reguł pozwala między innymi na automatyczne kategoryzowanie zgłoszeń czy też automatyczne rozdzielanie pracy między agentami.
 
Przekłada się to bezpośrednio na krótszy czas obsługi zgłoszenia czy też na mniejszą ilość zgłoszeń, którą niweluje samoobsługa klienta. Jest ona realizowana za pomocą funkcji, takich jak: 
 

BAZA WIEDZY:

zbudowana na podstawie przygotowanych artykułów na temat problemów często poruszanych przez klientów 

FORUM SPOŁECZNOŚCI:

pozwala na wspólne rozwiązywanie problemów przez klientów

BOTY:

wcześniej skonfigurowane boty mogą wyręczać agentów w rozwiązywaniu zgłoszeń, korzystając z bazy wiedzy czy też wcześniej podanych danych

Składowym elementem Freshdeska jest również Freshchat, czyli platforma do bezpośredniej komunikacji na żywo z klientem. Pozwala to skrócić dystans między obiema stronami procesu i czas obsługi zgłoszenia. To właśnie tutaj boty mają największe pole do popisu – są w stanie przeprowadzić klienta przez różne procesy bądź zebrać kluczowe informacje na temat zgłoszenia w celu zmniejszenia zaangażowania agenta oraz przyspieszenia procesu obsługi.

ZWIĘKSZONA EFEKTYWNOŚĆ
 I REDUKCJA KOSZTÓW

automatyzacja procesów, takich jak priorytetyzacja, kategoryzacja i przypisywanie zgłoszeń, pozwala oddelegować agentów tylko do niezbędnych zadań. Oprócz tego, odciążenie zespołu za pomocą wcześniej wymienionych funkcjonalności skutkuje niższymi kosztami operacyjnymi. 

POPRAWA SATYSFAKCJI KLIENTÓW

dzięki centralizacji wielu kanałów komunikacji w jednym systemie, Freshdesk umożliwia szybsze odpowiedzi na zgłoszenia, co prowadzi do wyższego poziomu zadowolenia i retencji klientów. Spójność wiadomości jest zapewniona przez Freddy AI, który to wspomaga ich redagowanie.

LEPSZA WSPÓŁPRACA ZESPOŁOWA

funkcje takie jak wykrywanie kolizji i wspólna skrzynka odbiorcza umożliwiają zespołom skuteczną współpracę przy obsłudze zgłoszeń, minimalizując ryzyko duplikacji działań i zapewniając spójność komunikacji z klientami. 

ZAAWANSOWANA ANALITYKA I RAPORTY

narzędzia do monitorowania kluczowych wskaźników wydajności, takich jak czas reakcji na zgłoszenia czy zgodność z umowami SLA, wspierają ciągłe doskonalenie procesów obsługi klienta i optymalizację efektywności. 

Freshsales Suite to zaawansowany system CRM, integrujący zarządzanie sprzedażą, marketing oraz obsługę klienta. Umożliwia to firmom efektywne zarządzanie relacjami z klientami na każdym etapie ich ścieżki zakupowej. Dodatkowym jego atutem jest działanie w chmurze, co pozwala na dostęp z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

Freshsales Suite to kompleksowe narzędzie, które wspiera zespoły sprzedażowe w kluczowych obszarach ich działalności. Oferuje zaawansowane narzędzia do zarządzania procesem sprzedaży, które umożliwiają efektywne monitorowanie oraz organizowanie interakcji z potencjalnymi klientami
 
System wspiera komunikację z klientami za pomocą zintegrowanych kanałów, takich jak e-mail, telefon czy czat, co pozwala na szybkie i efektywne budowanie relacji. Dodatkowo automatyzacja procesów sprzedażowych pomaga zaoszczędzić czas i skupić się na najważniejszych zadaniach, eliminując powtarzalne czynności.
 
Freshsales zapewnia również zaawansowane narzędzia do prognozowania sprzedaży, umożliwiające zespołom skuteczniejsze planowanie działań, co przekłada się na wyższą efektywność. To intuicyjne oprogramowanie oferuje wszystkie niezbędne funkcje do optymalizacji procesów sprzedażowych i poprawy wyników⠀biznesowych

Składowym elementem Freshsales Suite jest również Freshmarketer, czyli system wspierający procesy marketingowe poprzez zaawansowaną segmentację klientów oraz analizę ich zachowań, które stanowią podstawę do tworzenia zautomatyzowanych kampanii wielokanałowych. Dzięki temu skuteczniej dotrzesz do nowych potencjalnych klientów, a jednocześnie zachęcisz dotychczasowych do ponownej współpracy.

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW



jeden system zastępuje wiele narzędzi, co prowadzi do obniżenia kosztów operacyjnych. 

LEPSZA WSPÓŁPRACA WEWNĘTRZNA



zintegrowane narzędzia ułatwiają komunikację i koordynację między zespołami, poprawiając efektywność współpracy. 

SPERSONALIZOWANE PODEJŚCIE DO KLIENTA



dostęp do historii kontaktów umożliwia lepsze dopasowanie ofert do indywidualnych potrzeb klientów. 

WYŻSZA EFEKTYWNOŚĆ



automatyzacja zadań pozwala skupić się na kluczowych działaniach i zwiększyć liczbę klientów, jednocześnie zachowując wysoką wydajność zespołu. 

Freshservice to nowoczesne narzędzie do zarządzania usługami IT, które w tym celu oferuje szereg funkcji wspierających, co skutkuje poprawą jakości obsługi użytkowników. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi i zaawansowanym funkcjom, takim jak automatyzacja procesów, zarządzanie zgłoszeniami czy incydentami, Freshservice pozwala zespołom IT szybko reagować na potrzeby organizacji. Platforma integruje się z innymi narzędziami z rodziny Freshworks, oferując pełen wgląd w infrastrukturę IT i umożliwiając płynną współpracę między działami. To idealne rozwiązanie dla firm, które chcą usprawnić zarządzanie ITSM i zwiększyć efektywność działania.

Zarządzanie zgłoszeniami – Umożliwia skuteczne rozwiązywanie incydentów, minimalizując zakłócenia w świadczeniu usług poprzez kategoryzację, priorytetyzację i przypisywanie zgłoszeń.

Zarządzanie problemami – pozwala zidentyfikować podstawowe przyczyny incydentów. Szybkie wykrywanie problemów umożliwia grupowanie powtarzających się incydentów, sprawne ich rozwiązywanie oraz zapobieganie przyszłym problemom.

Zarządzanie zmianami – ułatwia planowanie, zatwierdzanie i wdrażanie zmian w obszarach, za które jest odpowiedzialna jednostka IT, minimalizując ryzyko i wpływ na jakość usług.

Zarządzanie zasobami IT – monitorowanie i zarządzanie cyklem życia zasobów IT w firmie, takich jak sprzęt i oprogramowanie, zapewniając pełną inwentaryzację i kontrolę.

Portal samoobsługowy – pozwala użytkownikom na samodzielne rozwiązywanie problemów poprzez dostęp do bazy wiedzy i składanie wniosków o usługi, co odciąża dział IT.

Automatyzacja i sztuczna inteligencja – automatyzuje rutynowe zadania i procesy, zwiększając efektywność operacyjną. Model Freddy AI pełni rolę osobistego asystenta pracownika, co pozwala odciążyć personel i skierować jego uwagę na krytyczne problemy.
 

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW



jeden system zastępuje wiele narzędzi, co prowadzi do obniżenia kosztów operacyjnych. 

LEPSZA WSPÓŁPRACA WEWNĘTRZNA



zintegrowane narzędzia ułatwiają komunikację i koordynację między zespołami, poprawiając efektywność współpracy. 

SPERSONALIZOWANE PODEJŚCIE DO KLIENTA



dostęp do historii kontaktów umożliwia lepsze dopasowanie ofert do indywidualnych potrzeb klientów. 

WYŻSZA EFEKTYWNOŚĆ



automatyzacja zadań pozwala skupić się na kluczowych działaniach i zwiększyć liczbę klientów, jednocześnie zachowując wysoką wydajność zespołu. 

W kontekście wszystkich wyżej wymienionych systemów z rodziny Freshworks, oprócz podstawowej konfiguracji, umożliwiają one na implementację zaawansowanych, niestandardowych rozwiązań i integracji, które to leżą w zakresie kompetencji naszej firmy jako partnera Freshworks. 



Jesteś zainteresowany wdrożeniem produktów firmy Freshworks w swoim biznesie? 


Skontaktuj się z nami i umów się na spotkanie, na którym konsultant zaprezentuje Ci możliwości poszczególnych systemów. 

Dlaczego warto wybrać Freshworks?

  • Proste do opanowania – intuicyjny interfejs użytkownika przyspiesza proces szkolenia pracowników, skracając czas wdrożenia. 

  • Redukcja kosztów operacyjnych i zwiększenie efektywności – automatyzacja i sztuczna inteligencja odciążają agentów, co pozwala zaoszczędzić. 

  • Dopasowanie do Twoich potrzeb – możliwość implementacji zaawansowanych rozwiązań oraz integracji, np. spersonalizowane dodatki, zapewnia elastyczność dostosowania systemu do specyfiki firmy.
  • Produktywna współpraca – centralizacja wszystkich działań w jednym miejscu ułatwia koordynację i współpracę między działami. 

  • Zwiększenie satysfakcji klientów – przyjazny interfejs dla użytkowników, który poprawia doświadczenie klienta. 

  • Skalowalność – sprawdza się w firmach każdej wielkości, zapewniając możliwość rozwoju bez konieczności zmiany środowiska pracy. 

Jeżeli nie jesteś do końca przekonany, czy podane rozwiązania sprawdzą się w twoim biznesie, możesz skorzystać z darmowego okresu próbnego za pomocą poniższych odnośników: